Google ще прави собствена Blockchain технология

Позовавайки се на надеждни източници, Блумбърг съобщава, че Google планира да създаде своя собствена блок-верига и да предложи облак и транзакционни услуги чрез нея.

Alphabet Inc. разработва своя собствена цифрова книга, която трети страни могат да използват, за да публикуват и проверяват транзакции“, каза един от източниците. Платформата на Google предлага различни продукти в областта на компютрите, хранилищата, мрежови и други инструменти. Докато компанията обещава сигурност чрез идентификационния прокси сървър и многофакторното удостоверяване, централизираната компютърна мрежа все още представлява заплаха за потребителите. Така че, използването на децентрализирани технологии допълнително ще укрепи защитената инфраструктура на Google.

Гигантът инвестира в стартъп блокчейн компании – Sorj Labs, Ripple, LedgerX, Buttercoin и Veem. Той се класира на второ място в списъка CBI Insights „Най-активен корпоративен инвеститор“. Въпреки това, компанията скоро няма да разкрива подробности относно новата концепция. Говорител на Google обясни: „Подобно на много нови технологии, ние имаме хора в различни екипи, които проучват потенциалните употреби на blockchain, но е твърде рано за да разкриваме плановете си.

Единственото което споделиха Google, че търсят нови начини за използване на блок-верига онлайн. Инструментът на Google (IoT), блокчейн-веригата на Brave и браузърът Chrome са премахнати от китайската компания за електронна търговия „Alibaba„.

Brave е уеб браузър, изграден върху Ethereum технология, която свързва рекламодатели, издатели и читатели с помощта на Basic Attention Token(BAT).
Платформата, направена от бившия главен изпълнителен директор на Mozilla Брендън Ейч, направи 35 милиона долара за 30 секунди. Ако Google възнамерява да подобри работата на браузъра си за потребителите, не е ясно как ще се справи с проблема с пренасочването. Повторното насочване е причината да виждате реклами, които Ви напомнят за покупки, които не сте направили, или за уебсайтове, които сте посетили наскоро. Въпреки че пуснаха вграден рекламен блокер, той не решава проблема с рекламната тактика, посочена по-горе. От друга страна, Brave обещава на потребителите да запазят анонимността си, като блокират проследяващите бисквитки и разрешават само одобрените от тях реклами. Потребителите имат възможност да получат плащане за активиране на реклами чрез BAT tokens.
Миналата седмица Google забрани рекламите, свързани с крипто-валута, тъй като те се използват за вредни дейности. „Видяхме достатъчно вреди на потребителите, това е област на която искаме да обърнем внимание с изключителна предпазливост“, каза Скот Спенсър,
рекламен директор на Google.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *